Kategorie
Chatbot

Zalety posiadania Chatbota w 2021 roku

Chatboty są stworzone, aby symulować ludzkie dyskusje, ale na dużą skalę, rozwiązując różne ścieżki dialogu. Celem chatbota jest często oferowanie osobistej obsługi i pomocy odwiedzającym witrynę. Jednak są równie skuteczne, gdy są wykorzystywane w sprzedaży, generowaniu leadów i w procedurze rekrutacji.

Niektórych ludzi mogą onieśmielić maszyny i roboty. Dyskusje przejmują kontrolę. Najprawdopodobniej jednak nie jesteś żadną z tych osób, ponieważ już tu jesteś. Zaskakujące może być to, że odwiedzający witrynę często nie obchodzi, czy jest to serwer, czy osoba, pod warunkiem, że natychmiast otrzymają pomoc. I naprawdę chatboty są pod wieloma względami równie humanitarne jak ludzie.

Źródło: https://unsplash.com/

Ten raport zawiera głębokie spojrzenie na planetę chatbotów i obejmuje następujące tematy:

  • Zalety chatbotów
  • Jak mogą działać chatboty?
  • Jak wybrać odpowiedniego chatbota dla naszej firmy?

Wartość botów jest często niedoceniana, ponieważ postrzega się je przede wszystkim w kategoriach obsługi klienta. Chociaż nadal jest to prawdą, korzyści, takie jak personalizacja, zaangażowanie, aktywacja odwiedzających i generowanie leadów to tylko niektóre z nowoczesnych sposobów, w jakie chatboty dodają wartość do relacji z klientami. Poniżej omówimy bardziej szczegółowo 8 podstawowych wartości chatbotów:

Szybka odpowiedź

Na dzisiejszym rynku szybkość i wygoda częściej pokonują cenę jako najbardziej wartościowy składnik aktywów. Sinch znalazł 68% klientów z pozytywnym doświadczeniem z chatbotami, powiedział, że lubią ich, ponieważ szybciej odpowiadali na pytania. Jeśli nie jesteś w stanie zaoferować klientom odpowiedzi na czacie na żywo w ciągu pierwszej minuty, musisz pomyśleć o botach.

Zwiększyć sprzedaż

Dobrze zaprojektowane chatboty mogą nie tylko zapewniać doskonałą obsługę klienta, ale także mogą wykorzystywać informacje o zainteresowaniach i preferencjach odwiedzających oraz udzielać porad, ofert i sugestii dotyczących zakupów. Tradycyjnym sposobem na konwersję ludzi ze strony internetowej jest formularz kontaktowy. Ale jest kilka powodów, dla których chatboty i w jaki sposób przewyższają je o milę.

Zmniejszyć koszty

Chatboty od dawna są świetnym sposobem na obniżenie kosztów. Mogą zautomatyzować podstawowe pytania i rozmowy, które pochłaniają czas Twoich ludzi. Nawet jeśli masz agentów czatu na żywo, boty reagują szybciej. Jest to szczególnie prawdziwe, gdy dialog jest kierowany przez biznes.

Skala zasobów kadrowych

Większość doświadczeń związanych z obsługą klienta i zakupami wymaga prostej interakcji typu „pytanie i odpowiedź”. Przedstawiciele handlowi chcą angażować się w najbardziej krytyczne i cenne punkty na drodze, podobnie jak Twoje zespoły wsparcia. Zwolnij ich czas i zobacz, jak poprawia się energia i efektywność Twoich pracowników, ponieważ eliminują powtarzalną pracę.

Popraw jakość obsługi klienta

Oprócz szybkości, chatboty oferują wiele innych atrybutów, które zwiększają CX, od anonimowości i dokładności po wielozadaniowość i niechciane rozmowy telefoniczne. Wszyscy wiemy, jaki wpływ na wynik finansowy ma retencja i zmniejszenie rezygnacji.

Serwis 24/7

Klienci coraz częściej cieszą się pozytywnymi doświadczeniami związanymi z chatbotami, a wielu wskazuje szybkość i łatwość dostępu jako główną korzyść. Boty bazują na predefiniowanych odpowiedziach, więc mogą wybrać pytanie. Poza tym ludzie muszą spać, ale chatboty są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Źródło: https://algov.pl/co-to-jest-chatbot-i-dlaczego-musisz-go-miec/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *